1 דקות קריאה
קייטרינג רכסים

בחירת הקייטרינג הנכון לאירוע המיוחד שלכם עשויה להיות משימה לא פשוטה. לנוכח האפשרויות הרבות כל כך הקיימות, חיוני למצוא חברת קייטרינג אמינה ובעלת מוניטין שיכולה לענות על הצרכים שלכם ולעלות על הציפיות שלכם. קייטרינג המשפחה, שירות קייטרינג יוקרתי ברכסים, הוא הפתרון שלכם לכל סוגי האירועים, החל מבריתות ועד בר מצוות, בת מצוות, אירוסין, חתני שבת ועוד. עם האוכל הטעים והשופע שלהם, ההמלצות החמות מלקוחות מרוצים והכשרות למהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף, קייטרינג המשפחה הוא שם מהימן בתעשיית הקייטרינג.


רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר עכשיו - 055-682-7942

או לשלוח הודעה בווטצאפ - ה"ווטצאפ של המשפחה"


חדש!! הזמנה אונליין באתר!
לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי
  להזמנת קייטרינג אוכל מוכן אונליין

קייטרינג רכסים: מסורת של טעמים

קייטרינג המשפחה בנה את המוניטין שלו על מתן מסורת של טעמים לאירועים ברכסים. צוות השפים המנוסים והצוות המסור שלהם פועלים ללא לאות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה חוויה בלתי נשכחת עבור כל האורחים. הם מתמחים בקייטרינג למגוון רחב של אירועים, תוך הבטחה שהלקוחות שלהם יוכלו לסמוך עליהם שיספקו שירות באיכות גבוהה ללא קשר לאירוע. 

קייטרינג רכסים | קייטרינג המשפחה

חלק מהאירועים שקייטרינג המשפחה מספק

1. בריתות: אירוע משמעותי בקהילה היהודית, בריתות דורשות שירותי קייטרינג יוצאי דופן כדי להבטיח שהיום יהיה בלתי נשכח באמת עבור כל הנוכחים. קייטרינג המשפחה מספק מגוון מעדנים שיתאימו לכל הטעמים וההעדפות, תוך הבטחה שהאירוע שלכם ייזכר במשך שנים רבות.
2. בר מצוות: כאשר נער נכנס לבגרות באמונה היהודית, חגיגת בר המצווה שלו היא ציון דרך חשוב. קייטרינג משפחתי מבין את המשמעות של היום המיוחד הזה ומספק מגוון מנות מעוררות תיאבון שיותירו את האורחים שלכם שבעי רצון.
3. בת מצווה: בדומה לבר מצווה, בת מצווה מציינת את הגעתן של נערות לגיל מצוות ביהדות. קייטרינג המשפחה מצויד היטב על מנת לספק שירותי קייטרינג לאירועים אלו, ומציע תפריט מגוון העונה לכל דרישה והעדפה תזונתית.
4. אירוסין: אירוסין, שבהם חוגגים את תחילתה של שותפות לכל החיים, הם אירועים משמחים הדורשים שירותי קייטרינג יוצאי דופן. קייטרינג המשפחה מחויב להבטיח שמסיבת האירוסין שלכם תהיה אירוע בלתי נשכח, עם אוכל טעים שיגרום לאורחים שלכם להתמוגג מהחוויה.
5. שבת חתן: כאירוע מיוחד ביהדות, חתני שבת דורשים נגיעה ייחודית בכל הנוגע לשירותי קייטרינג. קייטרינג המשפחה מנוסה בסיפוק אוכל יוצא דופן לאירועים אלו, תוך הבטחה שהאורחים שלכם יהיו שבעים ומרוצים לאורך כל היום.
6. אירועים מיוחדים אחרים: לא משנה מה האירוע, קייטרינג המשפחה כאן כדי לספק מסורת של טעמים שתגרום ליום שלכם להיות בלתי נשכח באמת. החל ממסיבות יום הולדת ועד ימי נישואין, אירועי חברה ועוד, צוות השפים המיומנים והצוות הקשוב שלהם יבטיחו שהאירוע שלכם יהיה מוצלח.

האוכל הטעים והשופע של קייטרינג המשפחה

אחת הסיבות העיקריות לכך שקייטרינג המשפחה הפך לשם מהימן בתעשיית הקייטרינג, היא המחויבות שלהם לספק אוכל טעים ושופע. צוות השפים המיומנים שלהם משתמש במרכיבים באיכות גבוהה ובשיטות הכנה מוקפדות כדי ליצור מנות שהן גם מושכות מבחינה ויזואלית וגם טעימות להפליא. הם מציעים מגוון רחב של מנות וסוגי מטבח כדי לענות לכל הטעמים וההעדפות, ולהבטיח שכל אורח יעזוב את האירוע בתחושה של שובע וסיפוק.

קייטרינג המשפחה מבין שכל אירוע הוא ייחודי, ולכן הם מציעים תפריטים בהתאמה אישית שיתאימו לצרכים הספציפיים שלכם. בין אם אתם זקוקים לאפשרויות צמחוניות, מנות ללא גלוטן או מטבח ספציפי, הצוות שלהם יעבוד איתכם בשיתוף פעולה כדי ליצור תפריט שמשלים בצורה מושלמת את האירוע שלכם.

בנוסף למחויבות שלהם לספק אוכל טעים, קייטרינג המשפחה מחויב גם לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של סעודה כשרה. שירותי הקייטרינג שלהם הם כשרים למהדרין, כלומר שהם מקפידים על חוקי הדיאטה המחמירים ביותר באמונה היהודית. הם גם מוסמכים על ידי בד"ץ בית יוסף היוקרתי, מה שמבטיח שתוכלו לסמוך על איכות האוכל שהם מגישים באירוע שלכם.

המלצות חמות מלקוחות מרוצים

גורם מפתח בהצלחת קייטרינג המשפחה הוא ההמלצות החמות שהם מקבלים מלקוחות מרוצים. המחויבות שלהם לשירות לקוחות יוצא דופן, אוכל טעים ושימת לב לפרטים עזרה להם לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות שחוזרים אליהם שוב ושוב לצורכי הקייטרינג שלהם.

לקוחות רבים שיבחו את איכות האוכל שמספקת קייטרינג המשפחה, כמו גם את המקצועיות והתגובה המהירה של צוות העובדים שלהם. המלצות וביקורות חיוביות אלה מהוות עדות לרמה הגבוהה שעליה עומד קייטרינג משפחתי באופן עקבי, מה שהופך אותם לבחירה אמינה לשירותי קייטרינג המשפחה.

החשיבות של בחירת קייטרינג כשר למהדרין

עבור אלה שמארחים אירועים בקהילה היהודית, חיוני לבחור חברת קייטרינג שמוסמכת ככשר למהדרין. הסמכה זו מבטיחה שהמזון המוגש באירוע שלכם עומד בדרישות התזונה המחמירות ביותר ומוכן על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הכשרות. קייטרינג המשפחה גאה להיות מוסמכת כשר למהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף. תעודה יוקרתית זו מעניקה שקט נפשי ללקוחותיה שיכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאוכל המוגש באירוע שלהם הוא ברמה הגבוהה ביותר ועומד בכל הדרישות הדתיות הנדרשות.

טיפים לבחירת הקייטרינג הנכון לאירוע שלכם

בעת תכנון אירוע, חיוני לבחור בחברת קייטרינג הנכונה כדי להבטיח שהאורחים שלכם יהיו שבעים ומרוצים. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם:
1. העריכו את המוניטין והניסיון של חברת הקייטרינג: חשוב לבחור בחברת קייטרינג עם רקורד מוכח של הצלחה. חפשו חברה כמו קייטרינג המשפחה שבנתה מוניטין חזק בכרמים על מתן שירות יוצא דופן ואוכל טעים.
2. השוו אפשרויות תפריט ותמחור: בבחירת קייטרינג, חיוני להעריך את אפשרויות התפריט והתמחור שלהם כדי להבטיח שהם יכולים לענות על הצרכים והתקציב שלכם. חפשו חברה שמציעה מגוון רחב של מנות, כמו גם תפריטים הניתנים להתאמה אישית בהתאם לדרישות הספציפיות שלכם.
3. ודאו שחברת הקייטרינג עומדת בדרישות הדתיות והתזונתיות: אם האירוע שלכם דורש תעודת כשרות למהדרין, הקפידו לבחור בחברת קייטרינג שיש לה את התעודות הנדרשות, כמו קייטרינג משפחתי.
4. העריכו את שירות הלקוחות והתגובה: יכולתה של חברת הקייטרינג להגיב לצרכים שלכם ולספק שירות לקוחות מעולה היא קריטית. חפשו חברה עם היסטוריה של לקוחות מרוצים, כמו קייטרינג משפחתי שיכולים להעיד על רמת שירות הלקוחות הגבוהה והמקצועיות שלהם.

לסיכום, קייטרינג המשפחה היא הבחירה המושלמת עבור אלה המחפשים מסורת של טעמים לאירועים שלהם. המחויבות שלהם לספק אוכל טעים ושופע, המלצות חמות מלקוחות מרוצים, ותעודת כשרות למהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף הופכים אותם לבחירה יוצאת דופן לצורכי הקייטרינג שלכם. מבריתות ועד בר מצוות, בת מצוות, אירוסין, חתני שבת ועוד, סמכו על קייטרינג המשפחה כדי להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת באמת. צרו איתם קשר עוד היום כדי להתחיל לתכנן את האירוע הבא שלכם!